CIRIO PASCUAL

El Ciri Pasqual d’aquest any, pintat a mà per dues senyores de Castelló i donatiu d’una familia del poble, reprodueix un mosaic de la basílica de Sant Climent a Romà: l’anomenat “Arbre de la Vida”. Si s’entenen els signes és tota una catequesis, ja ho anirem explicant. Els detalls estàn molt ben aconseguits. Bona Pasqua!

CONCIERTO DE MUSICA: L’ESTANÇA HARMONICA

El pasado domingo disfrutrmos de un espetacular concierto de musica sacra a cargo del grupo de musica L’ESTANÇA HARMONICA.

CURSOS PREMATRIMONIALES 2017

Avui hem tingut la segona sessió intensiva dels cursets prematrimonials, que hem fet juntament amb la parroquia de Betxí.

ASAMBLEA ANUAL HOSPITALIDAD DE LOURDES

L’Hospitalidad de Lourdes de la Diocesis escogio La Vilavella para celebrar su asamblea anual, que acogimos con alegria. Contentos por la confianza que depositaron en nuestra Parroquia açí como a todos los asistentes. Agradecemos a todos los voluntario de la Hospitalidad a la Parroquia va organizaron todo el evento con mucho cuidado y dedicacion. I…

VISITA A LOURDES

Tenim un grupet de la parroquia que han pogut escapar-se a Lourdes per celebrar allà la festa de la Mare de Déu

JUNTA DE LA PURISIMA 2017

Avui hi ha hagut relleu a la Junta de la Purissima (Congregación Hijas de Maria Inmaculada y Santa Teresa de Jesús). Presidenta: Irene Calvo Caballer Vice presidenta Almudena Bonet Naixes Secretaria: Laura Badenes Mechó Tresorera: Roser Badenes Caballer Vocals: Cristina Esteve Ferrandis Blanca Gresa Martínez.